.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناگفته های نقی کلانتری در گفتگویی شفاف با شمال نیوز ؛
رئیس هیئت کشتی مازندران چگونه انتخاب شد ؟!
شمال نیوز : این مدیر ملی ورزش با بازگشت به مبحث انتخاب رئیس هیئت کشتی مازندران به عنوان رکن کشتی کشوردر پایان تاکید کرد : حضور آقای اصغرثمربخش بعنوان فردی بازنشسته در راس هیدت کشتی مازندران غیر قانونی و باطل است .....
رئیس هیئت کشتی مازندران چگونه انتخاب شد ؟!

شمال نیوز: در پی برگزاری مجمع انتخابات هیئت کشتی مازندران و انتخاب اصغر ثمربخش به عنوان رئیس این هیئت برای دوره جدید که با اما و اگرهای فراوانی روبرو بود به سراغ نقی کلانتری از چهره های ملی و موفق کشتی کشور رفتیم تا از چند و چون برگزاری این مجمع که به اذعان بسیاری از اهالی کشتی نمره منفی به فدراسیون کشتی بشمار می آید برای خوانندگان شمال نیوز بگوید .

نقی کلانتری دلیل عدم حضور خود در انتخابات هیئت کشتی را دخالت رسول خادم و فدراسیون کشتی دانست و گفت: من بدلیل دخالت نابجا و تاثیر گذاری فدراسیون کشتی و در راس آن شخص رسول خادم ، با عذرخواهی از مجمع محترم از حضور در انتخابات خودداری کردم .

پیشکسوت کشتی کشور با برشمردن دلایل عدم حضور در رقابت ریاست هیئت کشتی استان اظهار داشت : براساس بخشنامه  172931 مورخ شانزدهم آذر نود و دو سازمان بازرسی و تاکید وزارت محترم ورزش ، حضور بازنشستگان در راس هیئت های ورزشی مطلقا ممنوع است ، حال چرا با دخالت فدراسیون کشتی و شخص خادم و چشم پوشی اداره کل ورزش مازندران این آیین نامه نادیده انگاشته می شود ؟!

وی با انتقاد شدید از رسول خادم در مدیریت کشتی کشور افزود: متاسفانه خادم کشتی را از مسیر اصلی خود خارج کرده و با عملکرد بسیار ضعیف، دخالت بی مورد درامور مدیران و سرمربیان تیم های کشتی و حتی هیئت کشتی استان ها ، خودمحوری و خود بزرگ بینی ،  سعی در تحمیل اراده خود را دارد .

کلانتری با طرح سئوال از وزیر ورزش پرسید: آقای دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش بفرمایند که چه کسی مسئول این نابسامانی ها در فدراسیون کشتی است؟ اگر بار دیگر ما محمد بنا را از دست بدهیم چه کسی پاسخگو است؟ چه کسی پاسخگوی نادیده انگاشتن قهرمانان و پیشکسوتان کشتی استان مازندران که بیشترین سهم را در کشتی ایران و حتی جهان دارند می باشد؟ از وزیر محترم ورزش می خواهم بداد کشتی ایران درآستانه المپیک برسند. اکنون در آستانه المپیک هیچ یک از قهرمانان ادوار المپیک حاضر به همکاری جدی با فدراسیون خادم نیستند .

این مدیر ملی ورزش با بازگشت به مبحث انتخاب رئیس هیدت کشتی مازندران به عنوان رکن کشتی کشور در پایان تاکید کرد: با همه احترامی که برای اصغر ثمربخش قائلم، حضور ایشان را بعنوان فردی بازنشسته در راس هیئت کشتی مازندران غیر قانونی و باطل می دانم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 اسفند 1394
مگر شخص بازنشسته نباید کار کند؟همه مشکلات شما اینست این آقا بازنشسته هست؟
نا شناس 21 اسفند 1394
ایشون همون نقی معمولی هستند؟فتیله پیچ را خوب اجرا می کرد
نا شناس 21 اسفند 1394
درود بر حاج نقی کلانتری پدر ورزش مازندران
ورزشکار پیشکسوت ساروی 21 اسفند 1394
سلام من کشتی گیر نیستم اما بعنوان کسی که سالها در ورزش استان بودم بدون تعصب عرض مینمایم حرف جناب کلانتری هم از نظر اداری و هم فنی کاملا صحیح است.تمامی مشکلات هم برمیگردد به مدیر کل استان.اولا قانون کشور میگه طرف سی سال کارکرده هر چی در چنته داشته رو کرده و باید فضا به جوانترها داده بشه.دوما:جوانترها و بقیه نخبه ها کی باید فرصت حضور پیدا کنند.حتما توی گور.راستی کسی از جایگاه ورزش مازندران در رتبه بندی وزارت اطلاعی دارد؟!!!!
مازنی 22 اسفند 1394
حاج نقی کلانتری آبروی ورزش مازندران است . به وجوذت افتخار می کنیم .
حسین نژاد 22 اسفند 1394
حاج نقی کلانتری آبروی کشتی مازندران است. مدیریت ایشان در سطح ملی است. خوب دیگه دور دور بازنشسته هاست.
سید محسن محمدی ساری 22 اسفند 1394
اقای ثمر بخش پیر ورزش مازندران هست خدایی ورزش کشتی بوجودش افتخار میکند اقای ثمر بخش مورد اعتماد همه هست انقدر ناجوانمردانه حمله نکنید تازه مرد مردانه اگر این کاره نبود ورزش کشتی جهان یعنی مازندران به اقای ثمر بخش رای نمیداد پس اهل کشتی است شما مخالفین هم زیاد بخودتان زحمت ندهید بچه حزب الهی های ورزش مازندران هم محکم پشت اقای ثمر بخش و حسین زادگان عزیز ایستاده اند اقای ثمر بخش عزیز به خدمتت به ورزش پر طرفدار کشتی ادامه بده دوستت داریم
شهروند 22 اسفند 1394
گوشت و پوست اقای کلانتری کشتی است خوب این ورزش را میشناسد درسازمان ورزش استان تهران مسولیت داشتند وریس هیت کشتی استان تهران بود وسالها نیز رئیس هیت کشتی مازندران بودند که مردم مازندران مطلعند قطعا نظر ایشان کارشناسانه و عالمانه است چون ایشان کارشناس ارشد ورزش بوده ونظرشان راجع به خادم هم درسته با عوام فریبی دارند بر کشتی مدیریت میکنند والان هم که دیدند هوا پسه بی پولی را بهانه کردند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.